دل نوشته عاشقانه ای از maryam

دل نوشته عاشقانه ای از maryam

خدایا..چن وقته ؛چن وقت ک چه عرض کنم خیلی وقته شب وروزم معلوم نیس.بیخودی بغض میکنم بیخودی گریه میکنم ..بایهتلنگرکوچیک..بایه اسم ..بادیدن عکس دونفره..خدایا خواهش میکنم بهش بفهمون ک دلتنگشم..عاشقشم..دیوونشم..خودت میدونی ک حسی که من بهش دارم ن هوسه نه چیزدیگ..پس اجازه بده باهاش باشم اجازه بده همه چی جورشه ک ماکنارهم باشیم یه روز بشه ک همو دیدیم بخندیم نه گریه



نظرات شما عزیزان:

ava
ساعت21:57---10 مهر 1393
yekhorde sabur bash maryam joon

dina
ساعت1:40---22 شهريور 1393
انشالله خدا هرچی میخوای بده مریم جون

یه دوست
ساعت22:05---18 شهريور 1393
خوش به حال آسمون،

که هر وقت دلش بگیره بی بهونه می باره...

به کسی توجه نمی کنه...

از کسی خجالت نمی کشه...!

می باره و می باره...

اینقدر می باره که آبی شه...

آفتابی شه...!

کاش می شد مثل آسمون بود...

کاش می شد وقتی دلت گرفت،

ایقدر بباری که آفتابی شی

بعدش هم که انگار نه انگار

که بارشی بوده...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 15 شهريور 1398برچسب:, ساعت 23:51 توسط پسر مهربان |